loading...

سحام خبر

بازدید : 136
سه شنبه 29 مهر 1399 زمان : 19:18

رایگان عالی است. به خصوص وقتی که "رایگان" هرچه بیشتر به شما بازدید ، پول ، رتبه ، شهرت ، ثروت و غیره می بخشد ، خوشبختانه ، تعداد زیادی ابزار رایگان در جهان سئو وجود دارد. نکته منفی این است که برخی از این ابزارهای رایگان ناخواسته هستند.

من می خواهم مجموعه ای از برترین ابزارهای رایگان SEO را به شما ارائه دهم. اینها بصری ، نرم ، موثر ، قدرتمند و - از همه بهتر - کاملا رایگان هستند.


1. Google Analytics
Google Analytics برای بازاریاب آنلاین مانند هوا برای انسان است. بدون آن نمی توانید زندگی کنید.

اگر هنوز از Google Analytics استفاده نمی کنید ، توصیه می کنم در اسرع وقت این کار را شروع کنید. هیچ منبع داده دیگری وجود ندارد که مانند Google Analytics اطلاعات دقیق و با کیفیت بالا ارائه دهد. در دوره ای تحت سلطه گوگل ، این همان چیزی است که ما باید با آن کار کنیم. بسیاری از سایر ابزارهای داده با استفاده از API به راحتی روی داده های Google پیگ بک می کنند.

ارزیابی
نمی توانید Google Analytics را نادیده بگیرید. تقریباً تمام داده های مهم و قابل اجرا در مورد بازدید کنندگان سایت ، ترافیک و غیره از این منبع مهم بدست می آیند.

اطلاعات بیشتر
بحث در مورد چگونگی کمک Analytics به ایجاد ترافیک جستجو با تبدیل بالا.
چند گزارش Google Analytics را بیاموزید که می تواند به ایجاد ترافیک ارگانیک کمک کند.
2. کنسول جستجوی گوگل
اگر Google Analytics هوایی است که یک بازاریاب آنلاین نفس می کشد ، پس Google Search Console (ابزارهای مدیر وب سابق) غذایی است که بازاریاب آنلاین می خورد.

کلمه "مدیر وب سایت" در نام قبلی کمی اشتباه است. این ابزار بیشتر از مدیران وب است. این برای سئوکاران است. تمرکز اصلی این ابزار به "جستجو" و "بهینه سازی" مربوط می شود.

برخی از بهترین اطلاعات GSC فقط با نگاهی گذرا به داشبورد حاصل می شود. سئوکاران و بازاریاب ها باید دائماً با داشبورد همراه شوند.

ابزارهای مدیر وب

کنسول جستجوی Google برخی از داده های مشابه Analytics را ارائه می دهد ، اما به روشی ساده تر و ساده تر. شما می توانید در مورد اعداد ترفند کمتری وارد کنید ، اما دسترسی راحت تر به آنها وجود دارد.

سوالات جستجو

یکی از مهمترین مجموعه های داده ، داده های پیوند است. (جستجو در ترافیک → پیوندها به سایت شما → بیشتر). به روز بودن با بک لینک های سمی یکی از مهمترین اقدامات دفاعی است که می توانید انجام دهید.

آخرین لینکها را بارگیری کنید
اگر شما هرگز مجبور باشید با مجازات دستی ترسناک کنار بیایید ، یا پیوندهای ناخواسته ناخواسته را رد کنید ، با کنسول جستجوی Google بسیار آشنا خواهید شد.

پیام های سایت ابزار وب مستر

ارزیابی
واضح است که کنسول جستجوی گوگل ضروری است. شما به داده ها ، به ابزارها و نیرو نیاز دارید. ای کاش سئوکاران بیشتری ارزش این ابزار را می دیدند و بیشتر از آن استفاده می کردند.

اطلاعات بیشتر
آموزش استفاده از Google Webmaster Tools را بررسی کنید.

3. Ubersuggest
Ubersugest ابزاری برای جستجوگرها است که به شما در پیروزی در بازی SEO کمک می کند. بخش عمده ای از موفقیت در سئو این است که بدانید چه کاری انجام می دهید ، رقبای شما چه کار می کنند و نحوه تنظیم استراتژی خود برای استفاده از سوراخ های موجود در بازار است.

شروع کار با Ubersugest به سادگی تایپ کردن دامنه یا کلمه کلیدی در نوار جستجو است.


از اینجا ، دسترسی فوری به گزارشی برای دامنه یا کلمه کلیدی انتخابی خود پیدا می کنید.


بخاطر این پست ، من می خواهم روی قابلیت جستجوی کلمات کلیدی Ubersuggest تمرکز کنم. این یک گزینه عالی برای ابزار Google Keyword Planner است که طی سالهای گذشته برخی از جلای خود را از دست داده است.

پس از جستجوی کلمه کلیدی اصلی خود ، در اینجا چگونگی استفاده از Ubersuggest برای کشف کلمات کلیدی مرتبط برای درج در محتوای خود آورده شده است.

مرحله شماره 1: روی "ایده های کلمه کلیدی" کلیک کنید

واقع در نوار کناری سمت چپ ، روی "ایده های کلمه کلیدی" کلیک کنید تا به یک گزارش جامع منتقل شوید.

مرحله شماره 2: نتایج را مرور کنید

این جایی است که سرگرم کننده آغاز می شود. به شما لیست طولانی کلمات کلیدی مرتبط با کلمه کلیدی seed شما ارائه شده است.


برای هر کلمه کلیدی چهار ستون با داده های مربوطه وجود دارد:

میزان صدا - تعداد متوسط جستجوهای ماهانه کلمه کلیدی در Google.
CPC - متوسط هزینه برای هر کلیک برای Google Ad برای کلمه کلیدی.
PD - برآورد رقابت در جستجوی پولی (هرچه عدد بیشتر باشد ، رقابتی تر است).
SD - برآورد رقابت در جستجوی ارگانیک (هرچه تعداد بالاتر باشد ، رقابتی تر است).
گرچه این داده ها به تنهایی مفید هستند ، اما من می خواهم بیشتر در این زمینه تحقیق کنید. بیا ادامه بدیم.

مرحله شماره 3: روی یک کلمه کلیدی کلیک کنید

به عنوان مثال ، اگر می خواهید برای عبارت کلمه کلیدی "آژانس بازاریابی محتوا" رتبه بندی کنید ، روی آن کلیک کنید تا به موارد زیر دسترسی پیدا کنید.


اکنون هیچ سوالی وجود ندارد که برای رسیدن به صفحه اول Google چه کاری باید انجام دهید. این داده ها به شما امکان می دهد نقاطی از جمله:

چقدر می توانید برای هر موقعیت در صفحه یک انتظار بازدید داشته باشید
تعداد بک لینک برای رقبای صفحه یک شما
تعداد اشتراک های اجتماعی برای هر URL
از این داده ها برای ایجاد محتوای 10 برابر بهتر از رقبای خود استفاده کنید.

مرحله شماره 4: جستجوی خود را فیلتر کنید

بعد از اینکه دید واضحی از کلمات کلیدی مرتبط با شرکت و اهداف آن منطبق کردید ، ویژگی فیلتر را روشن کنید تا جستجوی شما محدود شود. در اینجا مثالی است.


شما می توانید پارامترهای دیگری تنظیم کنید ، اما این جایی است که من می خواهم هنگام جستجوی کلمات کلیدی دم طولانی شروع کنم. شما می خواهید کلمات کلیدی را با حجم جستجوی کافی برای جابجایی سوزن ، بدون تمرکز بر روی هر چیزی که دارای امتیاز سختی SEO بسیار بالا است ، کشف کنید.


حتی اگر بیش از 400 کلمه کلیدی را قطع کند ، شما با 12 کلمه کلیدی مطابقت دارید. "مثالهای بازاریابی محتوا" ، با وجود متوسط جستجوی ماهانه فقط 1000 ، یکی از بهترین کلمات کلیدی در این لیست است. این قابلیت را دارد که بازدیدکننده بسیار هدفمندی را به وب سایت شما هدایت کند و با داشتن SD 17 ، شما برای رتبه بندی شانس خوبی دارید.

ارزیابی
شما می توانید کارهای بیشتری نسبت به تحقیق درباره کلمات کلیدی با Ubersuggest انجام دهید ، اما قطعاً در این بخش کمک خواهد کرد. با استفاده از این موارد لازم برای انتخاب کلمات کلیدی را در اختیار شما قرار می دهد که به شما امکان می دهد محتوایی قاتل ایجاد کنید که مقصد آن است.

اطلاعات بیشتر
با مطالعه راهنمای تحقیق در مورد کلمات کلیدی می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

4. MozBar
دانش نام بازی با MozBar است. وقتی به آن فکر می کنید ، SEO با دانستن چیزهای مناسب ارتباط زیادی دارد. MozBar به شما کمک می کند تا در یک نگاه چیزهای مناسب را کشف کنید.

دکمه MozBar درست در نوار ابزار مرورگر شما قرار دارد - مکانی که همه اقدامات در آن در حال انجام است. بر روی MozBar کلیک کنید و گزارش فوری را در وب سایتی که بازدید می کنید تولید می کنید.

شما می توانید MozBar را همیشه در بالا ، سمت یا پایین پنجره مرور خود قرار دهید.

موزبر

نوار ابزار دارای سه دسته اصلی داده است - عناصر صفحه ، صفات صفحه و پیوند داده ها.

Page Elements پیچ و مهره SEO در صفحه را نمایش می دهد. در یک نگاه اطلاعات زیادی در دسترس است. شما می توانید برچسب های مختلف - عنوان ، توضیحات ، H1 ها و غیره را مشاهده کنید.

ویژگی های صفحه برخی از ویژگی های بهینه سازی زیر سطح زمین مانند ربات ها ، rel = "canonical" و زمان بارگذاری را نشان می دهد. علاوه بر این ، می توانید از داده های پیوند در صفحه مطلع شوید.

برگه Link Data دارای فاکتورهای رتبه بندی و اطلاعات بیشتر در مورد پیوندهای سایت است. اطلاعات کامل فقط با اشتراک پولی در دسترس است.

قدرت واقعی MozBar در دسترس کسانی است که مشترک می شوند و این سرویسی است که ارزش آن را دارد. اگر هنوز در مرحله راه اندازی پول نقد هستید ، افراد در Moz با مهربانی می توانند این نسخه قوی از ابزار خود را بدون هیچ گونه هزینه ای ارائه دهند.

اطلاعات بیشتر:

برای Firefox و Chrome ، Windows یا Mac موجود است.
از اینجا بارگیری کنید
5. ابزار تجزیه و تحلیل SEOWorkers
ابزار Analysis به شما امکان می دهد URL وب سایت را - هر وب سایتی ، حتی اگر متعلق به شما نباشد - وصل کنید و گزارش تهیه کنید.

ابزارهای جستجوگرها آنلاین
کارگران SEOW چیز جدیدی ارائه نمی دهند ، اما به شما در صرفه جویی در وقت در تجزیه و تحلیل کمک می کند. همچنین ، اطلاعات پس زمینه را در مورد داده ها فراهم می کند.

گزارش سریع و مفصل است.

صفحه تحلیل شده
برخی از داده ها ، مانند HTTP Headers Check ، مواردی است که در زیر آن وجود ندارد و معمولاً فکر نمی کنید که آنها را بررسی کنید.

سرصفحه های http را بررسی کنید
سایر ویژگی های تجزیه و تحلیل شده نمادهای مفیدی را ارائه می دهند تا به شما نشان دهند که آیا وضعیت خوبی دارید یا اگر باید به چیزی توجه کنید:

عناصر سر

در اینجا ویژگی منحصر به فرد SEOWorker وجود دارد. آنها علاوه بر اینکه داده های SEO مهم را به شما نشان می دهند ، در مورد SEO به شما آموزش می دهند. در هر گروه مورد تجزیه و تحلیل ، گزارش بحث مفصل ، و اغلب یک فیلم (ft. Matt Cutts) ارائه می دهد.

فیلم راهنمای مدیر وب سایت گوگل
تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی جامع است. این اصطلاحات سر (کلمات کلیدی منفرد) و عبارات کلیدی دو ، سه و چهار کلمه ای (کلمات کلیدی طولانی دم) را نمایش می دهد.

کلمات کلیدی منفرد دو کلمه
ارزیابی
SEOWorkers اطلاعات زیادی را ارائه می دهد و برخی از آنها با سایر ابزارهای جستجوگرها و گزارشگری متفاوت است. با این حال ، می تواند اضافه بار اطلاعات باشد. برای سئو باتجربه ، بحث در هر بخش زائد است. برای سئوکاران جدید که هنوز در حال یادگیری ترفندهای تجارت هستند ، می تواند مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

http://www.seoworkers.com/tools/report.html

6. WooRank
در نگاه اول ، WooRank به نظر می رسد فقط یکی دیگر از تحلیلگران وب سایت freemium است. با نزدیکتر شدن به بازرسی ، بینش مفیدی در مورد موارد نه چندان واضح ارائه می دهد.

می توانید هر وب سایتی را تجزیه و تحلیل کرده و در عرض چند ثانیه گزارش تهیه کنید.

20 نمره

WooRank ابتدا "بخش اولویت های برتر" را نمایش می دهد. متأسفانه ، در اینجا یکی از نکات منفی این ابزار وجود دارد. به نوعی فکر می کند که من یک خطای 404 دارم ، فاقد نماد است و فایل robots.txt ندارم. همه اینها نادرست است.

اولویت های اصلی Quicksprout

به عنوان مثال ، وقتی روی "Blog" در بخش گزارش SEO کلیک می کنم ، این پیام را دریافت می کنم.

ما در این سایت وبلاگی پیدا نکردیم

من از بحث استفاده نمی کنم ، زیرا بازاریابی محتوا به نوعی نام میانی من است و وب سایت من قطعاً دارای یک وبلاگ فعال است.

به چیزهای مثبت تر ...

داده های جغرافیایی بصیر است ، اگرچه Analytics اطلاعات مشابهی را ارائه می دهد.

بازدید کنندگان برای QuickSprout

اشتراک پذیری اجتماعی بخش مفیدی دیگر است. تعداد کمی از ابزارهای تجزیه و تحلیل رایگان قادر به جمع آوری این تعداد داده شبکه اجتماعی در یک مکان واحد هستند.

برجسته ترین ویژگی WooRank که می خواهم به آن اشاره کنم قسمت موبایل است. تعداد کمی از ابزارهای تجزیه و تحلیل SEO رایگان این سطح از داده ها و چشم انداز را ارائه می دهند.

QuickSprout موبایل

ارزیابی
WooRank به دلیل سهولت ، رابط کاربری و مقدار داده ، نمرات بالایی می گیرد. متأسفانه به نظر می رسد همه داده ها دقیق نیستند.

WooRank با استفاده از نمای کلی بهینه سازی تلفن همراه ، که به نظر من ویژگی مهمی برای بازاریاب های امروزی است ، استفاده می شود.

اطلاعات بیشتر
http://www.woorank.com/

7. تحلیلگر SEO نیل پاتل
من فرض می کنم شما قبلاً از تحلیلگر وب سایت رایگان من مطلع هستید. با این حال ، به نظر من به عنوان یک ابزار نهایی رایگان در اختیار شماست که ذکر شود.

طرح بصری تمیز و بصری است ، و اطلاعات مهم زیادی را در اختیار شما قرار می دهد:

نایک در مقابل ریباک

یکی از ویژگی هایی که من به سختی در آن کار کرده ام ، تحلیل رقابتی است. بخشی از موفقیت در بازاریابی آنلاین آگاهی از نحوه عملکرد رقبا است. اطلاعات در مورد وب سایت های آنها برای جستجو رایگان است:

جدول تحلیل رقابتی

ارزیابی
سوگیری شخصی را کنار بگذارید ، من فکر می کنم تحلیلگر وب سایت من دیدگاه بسیار مفیدی را در سایت خود شما و به خصوص در مقایسه با رقبای شما فراهم می کند.

پاداش: ClickFlow
وقتی نوبت به افزایش بازدید شما می رسد ، بیشتر بازاریاب ها به ایجاد محتوای جدید ، ساخت بک لینک جدید و غیره اکتفا می کنند.

ابزار پوسیدگی محتوای ClickFlow متفاوت است - صفحات قدیمی سایت شما را نشان می دهد که دیگر عملکرد خوبی ندارند. این پست های قدیمی نامزد خوبی برای تازه سازی محتوا هستند.

ابتدا می خواهید ابزار Decay Decay را به کنسول جستجوی Google خود متصل کنید.

هنگامی که ClickFlow داده های شما را وارد کرد ، گزارشی مشاهده خواهید کرد که صفحات سایت شما را نشان می دهد که بیشترین بازدید جستجو در 12 ماه گذشته را از دست داده اند.

جریان کلیک
از آنجا ، می توانید این پست ها را به روز کنید تا ترافیک از دست رفته را بازگردانید. به سادگی محتوای خود را گسترش دهید ، مثالهایی را برای دقیق تر کردن آن اضافه کنید و منابع منسوخ شده را قطع کنید.

اگر تصمیم دارید که به یک حساب ClickFlow پرداخت شوید ، حتی می توانید تازه سازی مطالب خود را اندازه بگیرید.

ClickFlow به صورت صفحه به صفحه تاثیری که بروزرسانی ها بر میزان بازدید و رتبه بندی شما دارند ، به شما نشان می دهد.

نتیجه
اگر در زمینه سئو جدی هستید ، برای تهیه ابزارهای مناسب باید پول نقد را جمع کنید. بدون اشتراك پرداختی در چیزی ، نمی توانید كار SEO كامل انجام دهید.

مواردی که معمولاً به صورت رایگان در دسترس نیستند:

نقشه های حرارتی. اگر به قابلیت استفاده ، تبدیل و جستجوگرها علاقه دارید ، یک ابزار نقشه برداری حرارتی مانند Crazy Egg بسیار مهم است.
گزارش های رتبه بندی. دانستن اینکه سایت شما برای برخی از کلمات کلیدی در SERP چگونه رتبه بندی می کند ، بخش مهمی از سئو خوب است. ردیاب های رتبه به شما امکان می دهند در چه صفحه و موقعیتی قرار داشته باشید و با گذشت زمان رتبه خود را ردیابی کنید.
تحلیل بک لینک. در هنگام انجام هر نوع بررسی بک لینک ، لغو تمام داده ها در پشت بک لینک - متن لنگر ، سطح DA ، کیفیت سایت ، اطلاعات تماس با مدیر وب سایت ، سرعت لازم است. ابزارهایی که چنین تحلیلی را ارائه می دهند پیچیده هستند ، اما معمولاً رایگان نیستند.

https://neilpatel.com/blog/seven-free-seo-tools/

رایگان عالی است. به خصوص وقتی که "رایگان" هرچه بیشتر به شما بازدید ، پول ، رتبه ، شهرت ، ثروت و غیره می بخشد ، خوشبختانه ، تعداد زیادی ابزار رایگان در جهان سئو وجود دارد. نکته منفی این است که برخی از این ابزارهای رایگان ناخواسته هستند.

من می خواهم مجموعه ای از برترین ابزارهای رایگان SEO را به شما ارائه دهم. اینها بصری ، نرم ، موثر ، قدرتمند و - از همه بهتر - کاملا رایگان هستند.


1. Google Analytics
Google Analytics برای بازاریاب آنلاین مانند هوا برای انسان است. بدون آن نمی توانید زندگی کنید.

اگر هنوز از Google Analytics استفاده نمی کنید ، توصیه می کنم در اسرع وقت این کار را شروع کنید. هیچ منبع داده دیگری وجود ندارد که مانند Google Analytics اطلاعات دقیق و با کیفیت بالا ارائه دهد. در دوره ای تحت سلطه گوگل ، این همان چیزی است که ما باید با آن کار کنیم. بسیاری از سایر ابزارهای داده با استفاده از API به راحتی روی داده های Google پیگ بک می کنند.

ارزیابی
نمی توانید Google Analytics را نادیده بگیرید. تقریباً تمام داده های مهم و قابل اجرا در مورد بازدید کنندگان سایت ، ترافیک و غیره از این منبع مهم بدست می آیند.

اطلاعات بیشتر
بحث در مورد چگونگی کمک Analytics به ایجاد ترافیک جستجو با تبدیل بالا.
چند گزارش Google Analytics را بیاموزید که می تواند به ایجاد ترافیک ارگانیک کمک کند.
2. کنسول جستجوی گوگل
اگر Google Analytics هوایی است که یک بازاریاب آنلاین نفس می کشد ، پس Google Search Console (ابزارهای مدیر وب سابق) غذایی است که بازاریاب آنلاین می خورد.

کلمه "مدیر وب سایت" در نام قبلی کمی اشتباه است. این ابزار بیشتر از مدیران وب است. این برای سئوکاران است. تمرکز اصلی این ابزار به "جستجو" و "بهینه سازی" مربوط می شود.

برخی از بهترین اطلاعات GSC فقط با نگاهی گذرا به داشبورد حاصل می شود. سئوکاران و بازاریاب ها باید دائماً با داشبورد همراه شوند.

ابزارهای مدیر وب

کنسول جستجوی Google برخی از داده های مشابه Analytics را ارائه می دهد ، اما به روشی ساده تر و ساده تر. شما می توانید در مورد اعداد ترفند کمتری وارد کنید ، اما دسترسی راحت تر به آنها وجود دارد.

سوالات جستجو

یکی از مهمترین مجموعه های داده ، داده های پیوند است. (جستجو در ترافیک → پیوندها به سایت شما → بیشتر). به روز بودن با بک لینک های سمی یکی از مهمترین اقدامات دفاعی است که می توانید انجام دهید.

آخرین لینکها را بارگیری کنید
اگر شما هرگز مجبور باشید با مجازات دستی ترسناک کنار بیایید ، یا پیوندهای ناخواسته ناخواسته را رد کنید ، با کنسول جستجوی Google بسیار آشنا خواهید شد.

پیام های سایت ابزار وب مستر

ارزیابی
واضح است که کنسول جستجوی گوگل ضروری است. شما به داده ها ، به ابزارها و نیرو نیاز دارید. ای کاش سئوکاران بیشتری ارزش این ابزار را می دیدند و بیشتر از آن استفاده می کردند.

اطلاعات بیشتر
آموزش استفاده از Google Webmaster Tools را بررسی کنید.

3. Ubersuggest
Ubersugest ابزاری برای جستجوگرها است که به شما در پیروزی در بازی SEO کمک می کند. بخش عمده ای از موفقیت در سئو این است که بدانید چه کاری انجام می دهید ، رقبای شما چه کار می کنند و نحوه تنظیم استراتژی خود برای استفاده از سوراخ های موجود در بازار است.

شروع کار با Ubersugest به سادگی تایپ کردن دامنه یا کلمه کلیدی در نوار جستجو است.


از اینجا ، دسترسی فوری به گزارشی برای دامنه یا کلمه کلیدی انتخابی خود پیدا می کنید.


بخاطر این پست ، من می خواهم روی قابلیت جستجوی کلمات کلیدی Ubersuggest تمرکز کنم. این یک گزینه عالی برای ابزار Google Keyword Planner است که طی سالهای گذشته برخی از جلای خود را از دست داده است.

پس از جستجوی کلمه کلیدی اصلی خود ، در اینجا چگونگی استفاده از Ubersuggest برای کشف کلمات کلیدی مرتبط برای درج در محتوای خود آورده شده است.

مرحله شماره 1: روی "ایده های کلمه کلیدی" کلیک کنید

واقع در نوار کناری سمت چپ ، روی "ایده های کلمه کلیدی" کلیک کنید تا به یک گزارش جامع منتقل شوید.

مرحله شماره 2: نتایج را مرور کنید

این جایی است که سرگرم کننده آغاز می شود. به شما لیست طولانی کلمات کلیدی مرتبط با کلمه کلیدی seed شما ارائه شده است.


برای هر کلمه کلیدی چهار ستون با داده های مربوطه وجود دارد:

میزان صدا - تعداد متوسط جستجوهای ماهانه کلمه کلیدی در Google.
CPC - متوسط هزینه برای هر کلیک برای Google Ad برای کلمه کلیدی.
PD - برآورد رقابت در جستجوی پولی (هرچه عدد بیشتر باشد ، رقابتی تر است).
SD - برآورد رقابت در جستجوی ارگانیک (هرچه تعداد بالاتر باشد ، رقابتی تر است).
گرچه این داده ها به تنهایی مفید هستند ، اما من می خواهم بیشتر در این زمینه تحقیق کنید. بیا ادامه بدیم.

مرحله شماره 3: روی یک کلمه کلیدی کلیک کنید

به عنوان مثال ، اگر می خواهید برای عبارت کلمه کلیدی "آژانس بازاریابی محتوا" رتبه بندی کنید ، روی آن کلیک کنید تا به موارد زیر دسترسی پیدا کنید.


اکنون هیچ سوالی وجود ندارد که برای رسیدن به صفحه اول Google چه کاری باید انجام دهید. این داده ها به شما امکان می دهد نقاطی از جمله:

چقدر می توانید برای هر موقعیت در صفحه یک انتظار بازدید داشته باشید
تعداد بک لینک برای رقبای صفحه یک شما
تعداد اشتراک های اجتماعی برای هر URL
از این داده ها برای ایجاد محتوای 10 برابر بهتر از رقبای خود استفاده کنید.

مرحله شماره 4: جستجوی خود را فیلتر کنید

بعد از اینکه دید واضحی از کلمات کلیدی مرتبط با شرکت و اهداف آن منطبق کردید ، ویژگی فیلتر را روشن کنید تا جستجوی شما محدود شود. در اینجا مثالی است.


شما می توانید پارامترهای دیگری تنظیم کنید ، اما این جایی است که من می خواهم هنگام جستجوی کلمات کلیدی دم طولانی شروع کنم. شما می خواهید کلمات کلیدی را با حجم جستجوی کافی برای جابجایی سوزن ، بدون تمرکز بر روی هر چیزی که دارای امتیاز سختی SEO بسیار بالا است ، کشف کنید.


حتی اگر بیش از 400 کلمه کلیدی را قطع کند ، شما با 12 کلمه کلیدی مطابقت دارید. "مثالهای بازاریابی محتوا" ، با وجود متوسط جستجوی ماهانه فقط 1000 ، یکی از بهترین کلمات کلیدی در این لیست است. این قابلیت را دارد که بازدیدکننده بسیار هدفمندی را به وب سایت شما هدایت کند و با داشتن SD 17 ، شما برای رتبه بندی شانس خوبی دارید.

ارزیابی
شما می توانید کارهای بیشتری نسبت به تحقیق درباره کلمات کلیدی با Ubersuggest انجام دهید ، اما قطعاً در این بخش کمک خواهد کرد. با استفاده از این موارد لازم برای انتخاب کلمات کلیدی را در اختیار شما قرار می دهد که به شما امکان می دهد محتوایی قاتل ایجاد کنید که مقصد آن است.

اطلاعات بیشتر
با مطالعه راهنمای تحقیق در مورد کلمات کلیدی می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

4. MozBar
دانش نام بازی با MozBar است. وقتی به آن فکر می کنید ، SEO با دانستن چیزهای مناسب ارتباط زیادی دارد. MozBar به شما کمک می کند تا در یک نگاه چیزهای مناسب را کشف کنید.

دکمه MozBar درست در نوار ابزار مرورگر شما قرار دارد - مکانی که همه اقدامات در آن در حال انجام است. بر روی MozBar کلیک کنید و گزارش فوری را در وب سایتی که بازدید می کنید تولید می کنید.

شما می توانید MozBar را همیشه در بالا ، سمت یا پایین پنجره مرور خود قرار دهید.

موزبر

نوار ابزار دارای سه دسته اصلی داده است - عناصر صفحه ، صفات صفحه و پیوند داده ها.

Page Elements پیچ و مهره SEO در صفحه را نمایش می دهد. در یک نگاه اطلاعات زیادی در دسترس است. شما می توانید برچسب های مختلف - عنوان ، توضیحات ، H1 ها و غیره را مشاهده کنید.

ویژگی های صفحه برخی از ویژگی های بهینه سازی زیر سطح زمین مانند ربات ها ، rel = "canonical" و زمان بارگذاری را نشان می دهد. علاوه بر این ، می توانید از داده های پیوند در صفحه مطلع شوید.

برگه Link Data دارای فاکتورهای رتبه بندی و اطلاعات بیشتر در مورد پیوندهای سایت است. اطلاعات کامل فقط با اشتراک پولی در دسترس است.

قدرت واقعی MozBar در دسترس کسانی است که مشترک می شوند و این سرویسی است که ارزش آن را دارد. اگر هنوز در مرحله راه اندازی پول نقد هستید ، افراد در Moz با مهربانی می توانند این نسخه قوی از ابزار خود را بدون هیچ گونه هزینه ای ارائه دهند.

اطلاعات بیشتر:

برای Firefox و Chrome ، Windows یا Mac موجود است.
از اینجا بارگیری کنید
5. ابزار تجزیه و تحلیل SEOWorkers
ابزار Analysis به شما امکان می دهد URL وب سایت را - هر وب سایتی ، حتی اگر متعلق به شما نباشد - وصل کنید و گزارش تهیه کنید.

ابزارهای جستجوگرها آنلاین
کارگران SEOW چیز جدیدی ارائه نمی دهند ، اما به شما در صرفه جویی در وقت در تجزیه و تحلیل کمک می کند. همچنین ، اطلاعات پس زمینه را در مورد داده ها فراهم می کند.

گزارش سریع و مفصل است.

صفحه تحلیل شده
برخی از داده ها ، مانند HTTP Headers Check ، مواردی است که در زیر آن وجود ندارد و معمولاً فکر نمی کنید که آنها را بررسی کنید.

سرصفحه های http را بررسی کنید
سایر ویژگی های تجزیه و تحلیل شده نمادهای مفیدی را ارائه می دهند تا به شما نشان دهند که آیا وضعیت خوبی دارید یا اگر باید به چیزی توجه کنید:

عناصر سر

در اینجا ویژگی منحصر به فرد SEOWorker وجود دارد. آنها علاوه بر اینکه داده های SEO مهم را به شما نشان می دهند ، در مورد SEO به شما آموزش می دهند. در هر گروه مورد تجزیه و تحلیل ، گزارش بحث مفصل ، و اغلب یک فیلم (ft. Matt Cutts) ارائه می دهد.

فیلم راهنمای مدیر وب سایت گوگل
تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی جامع است. این اصطلاحات سر (کلمات کلیدی منفرد) و عبارات کلیدی دو ، سه و چهار کلمه ای (کلمات کلیدی طولانی دم) را نمایش می دهد.

کلمات کلیدی منفرد دو کلمه
ارزیابی
SEOWorkers اطلاعات زیادی را ارائه می دهد و برخی از آنها با سایر ابزارهای جستجوگرها و گزارشگری متفاوت است. با این حال ، می تواند اضافه بار اطلاعات باشد. برای سئو باتجربه ، بحث در هر بخش زائد است. برای سئوکاران جدید که هنوز در حال یادگیری ترفندهای تجارت هستند ، می تواند مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

http://www.seoworkers.com/tools/report.html

6. WooRank
در نگاه اول ، WooRank به نظر می رسد فقط یکی دیگر از تحلیلگران وب سایت freemium است. با نزدیکتر شدن به بازرسی ، بینش مفیدی در مورد موارد نه چندان واضح ارائه می دهد.

می توانید هر وب سایتی را تجزیه و تحلیل کرده و در عرض چند ثانیه گزارش تهیه کنید.

20 نمره

WooRank ابتدا "بخش اولویت های برتر" را نمایش می دهد. متأسفانه ، در اینجا یکی از نکات منفی این ابزار وجود دارد. به نوعی فکر می کند که من یک خطای 404 دارم ، فاقد نماد است و فایل robots.txt ندارم. همه اینها نادرست است.

اولویت های اصلی Quicksprout

به عنوان مثال ، وقتی روی "Blog" در بخش گزارش SEO کلیک می کنم ، این پیام را دریافت می کنم.

ما در این سایت وبلاگی پیدا نکردیم

من از بحث استفاده نمی کنم ، زیرا بازاریابی محتوا به نوعی نام میانی من است و وب سایت من قطعاً دارای یک وبلاگ فعال است.

به چیزهای مثبت تر ...

داده های جغرافیایی بصیر است ، اگرچه Analytics اطلاعات مشابهی را ارائه می دهد.

بازدید کنندگان برای QuickSprout

اشتراک پذیری اجتماعی بخش مفیدی دیگر است. تعداد کمی از ابزارهای تجزیه و تحلیل رایگان قادر به جمع آوری این تعداد داده شبکه اجتماعی در یک مکان واحد هستند.

برجسته ترین ویژگی WooRank که می خواهم به آن اشاره کنم قسمت موبایل است. تعداد کمی از ابزارهای تجزیه و تحلیل SEO رایگان این سطح از داده ها و چشم انداز را ارائه می دهند.

QuickSprout موبایل

ارزیابی
WooRank به دلیل سهولت ، رابط کاربری و مقدار داده ، نمرات بالایی می گیرد. متأسفانه به نظر می رسد همه داده ها دقیق نیستند.

WooRank با استفاده از نمای کلی بهینه سازی تلفن همراه ، که به نظر من ویژگی مهمی برای بازاریاب های امروزی است ، استفاده می شود.

اطلاعات بیشتر
http://www.woorank.com/

7. تحلیلگر SEO نیل پاتل
من فرض می کنم شما قبلاً از تحلیلگر وب سایت رایگان من مطلع هستید. با این حال ، به نظر من به عنوان یک ابزار نهایی رایگان در اختیار شماست که ذکر شود.

طرح بصری تمیز و بصری است ، و اطلاعات مهم زیادی را در اختیار شما قرار می دهد:

نایک در مقابل ریباک

یکی از ویژگی هایی که من به سختی در آن کار کرده ام ، تحلیل رقابتی است. بخشی از موفقیت در بازاریابی آنلاین آگاهی از نحوه عملکرد رقبا است. اطلاعات در مورد وب سایت های آنها برای جستجو رایگان است:

جدول تحلیل رقابتی

ارزیابی
سوگیری شخصی را کنار بگذارید ، من فکر می کنم تحلیلگر وب سایت من دیدگاه بسیار مفیدی را در سایت خود شما و به خصوص در مقایسه با رقبای شما فراهم می کند.

پاداش: ClickFlow
وقتی نوبت به افزایش بازدید شما می رسد ، بیشتر بازاریاب ها به ایجاد محتوای جدید ، ساخت بک لینک جدید و غیره اکتفا می کنند.

ابزار پوسیدگی محتوای ClickFlow متفاوت است - صفحات قدیمی سایت شما را نشان می دهد که دیگر عملکرد خوبی ندارند. این پست های قدیمی نامزد خوبی برای تازه سازی محتوا هستند.

ابتدا می خواهید ابزار Decay Decay را به کنسول جستجوی Google خود متصل کنید.

هنگامی که ClickFlow داده های شما را وارد کرد ، گزارشی مشاهده خواهید کرد که صفحات سایت شما را نشان می دهد که بیشترین بازدید جستجو در 12 ماه گذشته را از دست داده اند.

جریان کلیک
از آنجا ، می توانید این پست ها را به روز کنید تا ترافیک از دست رفته را بازگردانید. به سادگی محتوای خود را گسترش دهید ، مثالهایی را برای دقیق تر کردن آن اضافه کنید و منابع منسوخ شده را قطع کنید.

اگر تصمیم دارید که به یک حساب ClickFlow پرداخت شوید ، حتی می توانید تازه سازی مطالب خود را اندازه بگیرید.

ClickFlow به صورت صفحه به صفحه تاثیری که بروزرسانی ها بر میزان بازدید و رتبه بندی شما دارند ، به شما نشان می دهد.

نتیجه
اگر در زمینه سئو جدی هستید ، برای تهیه ابزارهای مناسب باید پول نقد را جمع کنید. بدون اشتراك پرداختی در چیزی ، نمی توانید كار SEO كامل انجام دهید.

مواردی که معمولاً به صورت رایگان در دسترس نیستند:

نقشه های حرارتی. اگر به قابلیت استفاده ، تبدیل و جستجوگرها علاقه دارید ، یک ابزار نقشه برداری حرارتی مانند Crazy Egg بسیار مهم است.
گزارش های رتبه بندی. دانستن اینکه سایت شما برای برخی از کلمات کلیدی در SERP چگونه رتبه بندی می کند ، بخش مهمی از سئو خوب است. ردیاب های رتبه به شما امکان می دهند در چه صفحه و موقعیتی قرار داشته باشید و با گذشت زمان رتبه خود را ردیابی کنید.
تحلیل بک لینک. در هنگام انجام هر نوع بررسی بک لینک ، لغو تمام داده ها در پشت بک لینک - متن لنگر ، سطح DA ، کیفیت سایت ، اطلاعات تماس با مدیر وب سایت ، سرعت لازم است. ابزارهایی که چنین تحلیلی را ارائه می دهند پیچیده هستند ، اما معمولاً رایگان نیستند.

https://neilpatel.com/blog/seven-free-seo-tools/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 155
  • بازدید کلی : 9575
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه