loading...

سحام خبر

بازدید : 98
شنبه 24 آبان 1399 زمان : 7:18

ضربه
عکسها از 60-70 درصد فضای بیشترین انتشارهای یک سال متوسط را اشغال می کنند. بیش از درصد فضای بسیار زیاد است و نمی توان آن را خیلی انتقادی در نظر گرفت.

نامزدها
ستون فقرات کتاب سال شما باید عکسهای بی روح و بی روح باشد. آنها به بیان بهتر داستانهای واقعی سال از هر عکس ارائه شده کمک می کنند. نامزدها آن لحظه های داستان گویی را ضبط می کنند که همراه با ویژگی ها به روایت کامل داستان یک واقعه کمک می کند.

نامزدها به درستی نامگذاری می شوند زیرا لحظه ای صریح را به تصویر می کشند. عکاسان در عمل دخالت نمی کنند و به سوژه های خود می گویند بایستند و به دوربین نگاه کنند. عکاسان با نگاه کردن سوژه های خود به دوربین حتی به طور عامدانه توجه را به خود جلب نمی کنند.

برای تأمین عکسهای صریح و روشن برای سالنامه ، عکاسان باید: تکلیف تیراندازی آنها را بدانید. مهارت ها و محدودیت های تیراندازی خود را درک کنید. و به وضوح اهمیت گرفتن لحظات صریح برای سالنامه خود را درک کنند. صبر کردن تا لحظه مناسب داستان پردازی صبر دارد اما وقتی لحظه اتفاق می افتد و در فیلم ضبط می شود ، نتیجه آن را می دهد. با درک این واقعه و در مواردی که ممکن است اقدامی انجام شود ، یک عکاس شانس خود را برای گرفتن تصاویر موثر افزایش می دهد. با فهمیدن اینکه چه مهارت هایی را برای انجام کار عکسبرداری به ارمغان می آورد ، یک عکاس بهتر می تواند از نور ، لنزها و زاویه ها به نفع خود استفاده کند.

عکسهای گروهی
عکسهای گروهی و تیمی قطعاً در روزنامه نگاری سالنامه جایگاهی دارند. نشان دادن اینکه چه کسی در چه گروهی یا در چه تیمی شرکت کرده مطمئناً به تاریخ کمک می کند. اگرچه در اکثر سالنامه ها نسبتاً کوچک هستند ، اما هدف آنها نشان دادن چهره های کاملاً مشخص آن اعضای گروه است. عکسهای گروهی همراه با شناسایی گروهی آنها ، دید کلی در مورد شرکت کنندگان در یک باشگاه ، تیم یا سازمان را به خوانندگان ارائه می دهد. در واقع ، این پوشش گسترده تر می شود ، زیرا تقریباً غیرممکن است که همه افراد گروه های بزرگ را در ویژگی های مرتبط یا عکس های صریح پوشش دهیم. اگرچه یک چهره کوچک در یک عکس گروهی کوچک نمی تواند عدالت را برای هر شرکت کننده فعال در باشگاه رقم بزند ، اما مطمئناً یک نوع شناخت به هر یک از شرکت کنندگان کمک زیادی می کند.

هنگام تشکیل گروه ها و عکسبرداری از آنها ، دانشجویان عکاس باید: افراد را در یک ردیف نگه دارند. اطمینان حاصل کنید که همه چهره ها برای لنز دوربین قابل مشاهده هستند. همه ردیف ها افقی تر از عمودی شکل داشته باشند. و بررسی کنید که هنگام گرفتن عکس همه چشم ها باز باشد. نگه داشتن شرکت کنندگان در ردیف شناسایی آسان را فراهم می کند. اطمینان از اینکه همه چهره ها به وضوح قابل مشاهده هستند ، نیازی به عکاسی مجدد از عکس را از بین می برد. تنظیم ردیفهای افقی معمولاً باعث ایجاد طرحهای موثرتر برای گسترش می شود و گرفتن چهار یا پنج عکس در هر گروه به شما این امکان را می دهد که حداقل یکی از عکسهای قابل استفاده را در جایی که چشمها یا حداقل اکثریت آنها باز است ثبت کنید.

اگر عکاسان حرفه ای خارج از خانه برای گرفتن عکس های گروهی و تیمی برای سالنامه استخدام شده اند ، حتماً: در تیراندازی شرکت کنید تا برنامه ریزی کنید که چگونه می خواهید گروه تشکیل شود. در زمان ثبت عکس گروهی ، عکاس یا دستیار همه نام ها را بدست آورند. و به عکاس اجازه ندهید از وسایلی که چهره شرکت کنندگان را از بین می برد استفاده کند. از آنجا که باید ترکیب عکس گروهی را کنترل کنید ، باید راهنمایی صریح به عکاسان حرفه ای بدهید. این بی ادبی نیست. این سالنامه شما است و شما باید برخی از عکسهای مورد نظر خود را در کتاب کنترل کنید. با استفاده از وسایل جانبی ، مانند راکت تنیس ، تورهای والیبال یا بنرهای باشگاهی ، به راحتی ترکیب عکس را بهم ریخته و حواس را از چهره های مهم شرکت کننده پرت کنید.

منبع خرید سالنامه: https://www.rathgraphic.com/

پرتره ها
این عکسهای پرطرفدار همیشه مشهور ، که توسط بسیاری از روزنامه نگاران مکتب سالانه با محبت عکسهای لیوانی خوانده می شوند ، در اکثر کتابهای سال عناصر بصری مهمی باقی می مانند ، زیرا آنها افرادی را تشکیل می دهند که مجموعه دانشجویی جمعی مدرسه را تشکیل می دهند. آنها آنچه افراد در آن سال خاص به نظر می رسند را به تصویر می کشند. آنها به خوانندگان کمک می کنند چهره های خود را با نام هایی که یک دهه خاص را پس از دهه ها به عقب می اندازند ، قرار دهند.

پرتره ها برای اثرگذاری نیازی به بزرگ بودن ندارند گرچه بیشتر کارمندان هنوز ترجیح می دهند پرتره های ارشد خود را بزرگتر از عکس های زیر کلاس خود اجرا کنند. این قطعاً انتقال از زمان های قبلی است که سالنامه ها به جای کتاب های تاریخ برای یک سال در زندگی مدرسه ، "کتاب های ارشد" در نظر گرفته می شدند. برخی از کارمندان در حالی که هنوز بخش زیر کلاس را به صورت سیاه و سفید چاپ می کنند ، حتی پرتره های ارشد را چهار رنگ اجرا می کنند. در این زمینه ها هیچ ترجیح یا قانون خاصی نمی توان ارائه داد. کارکنان به سادگی باید تصمیم بگیرند که چگونه می خواهند این دو حوزه را مدیریت کنند.

با این حال ، وقتی صحبت از اندازه پرتره ها می شود ، دستورالعمل های کلی وجود دارد. پرتره های ارشد برای نشان دادن واضح چهره نیازی به بزرگتر از 8 10 10 پیکا نیستند. پرتره های زیر کلاس نباید بزرگتر از 5 7 7 عکس باشند. توجه داشته باشید که این ابعاد متناسب با بزرگنمایی اندازه استاندارد فعلی است که از آزمایشگاههای عکس دریافت می کنیم. از آنجا که مردم عادت دارند این اشکال را برای عکس ببینند ، منطقی است که کارمندان هنگام طراحی صفحه های پرتره از این ابعاد استفاده می کنند. توجه داشته باشید که پانل های مستطیل شکل هنوز مد هستند. از ایجاد اشکال عجیب و غریب ، به ویژه حروف یا مثلث ها ، با صفحه استفاده نکنید.

هر زمان ممکن است ، سعی کنید پس زمینه های مشابهی را در پرتره های خود داشته باشید. اگرچه بسیاری از مدارس دیگر مجاز نیستند دانش آموزان را مجبور کنند به یک عکاس پرتره خاص مراجعه کنند ، اما توصیه می شود پیشنهادات استودیوی محلی را درباره زمینه ها ارسال کنید تا در نتیجه پس زمینه های پرتره متنوعی نداشته باشید که هر گسترش به یک کلاژ تبدیل شود رنگها یا سایه هایی که دیگر هیچ کس متوجه چهره های فردی نمی شود.

عکس / نوع استودیو
به عکس هایی که تصویر می کنند به طور معمول عکس های استودیویی یا تصاویر عکس گفته می شود. آنها کاندید نیستند. آنها واقعاً عکسهای منظم یا صحنه دار هستند که به نشان دادن یک نکته ، ویژگی یا موقعیت کمک می کنند. کارمندان سعی نمی کنند آنها را به عنوان نامزد انتخاب کنند. آنها اغلب بیانیه های مد سال ، اتومبیل های "داغ" را که دانشجویان رانندگی می کنند یا مدل های مو یا گوشواره های تازه ایجاد شده را نشان می دهند. مجلات و روزنامه های حرفه ای به طور گسترده از آنها استفاده می کنند اما باید به کارمندان سالنامه در مورد استفاده بیش از حد آنها هشدار داده شود. آنها تمایل دارند که به جای رویداد یا موقعیت ، توجه را به سمت خود جلب کنند. آنها تمایل دارند بیش از حد صحنه دار ، ژست دار و غالباً لاغر به نظر برسند. استفاده از آنها را در مینی جادوها یا بخش ویژگی ها ، یا شاید در هر نوع منطقه مخصوص پوششی در نظر بگیرید. استفاده بیش از حد از این موارد در هر سالنامه به تخریب پوشش صریح آن سال کمک می کند.

پیشنهادات کلی
داشتن درک بهتر از اهداف همه عکسها در یک کتاب سال ، باعث ایجاد رویکرد عکاسی روزنامه نگارانه در استفاده از هر چهار نوع می شود. داشتن درک بهتر از عکاسی به طور کلی می تواند همه کارمندان را از اهمیت بصری عکس ها برای یک کتاب سال آگاه کند.

همچنان اجازه دهید نامزدها بر پوشش بصری مسلط شوند. ادامه استفاده از عکسهای پرتره و گروهی کوچک و م effectivelyثر. و ادامه استفاده از عکسهای استودیویی یا گویا را برای نشان دادن بصری مناطق مهم برای زندگی دانشجویی در مدرسه خود به صورت محدود ادامه دهید.

ضربه
عکسها از 60-70 درصد فضای بیشترین انتشارهای یک سال متوسط را اشغال می کنند. بیش از درصد فضای بسیار زیاد است و نمی توان آن را خیلی انتقادی در نظر گرفت.

نامزدها
ستون فقرات کتاب سال شما باید عکسهای بی روح و بی روح باشد. آنها به بیان بهتر داستانهای واقعی سال از هر عکس ارائه شده کمک می کنند. نامزدها آن لحظه های داستان گویی را ضبط می کنند که همراه با ویژگی ها به روایت کامل داستان یک واقعه کمک می کند.

نامزدها به درستی نامگذاری می شوند زیرا لحظه ای صریح را به تصویر می کشند. عکاسان در عمل دخالت نمی کنند و به سوژه های خود می گویند بایستند و به دوربین نگاه کنند. عکاسان با نگاه کردن سوژه های خود به دوربین حتی به طور عامدانه توجه را به خود جلب نمی کنند.

برای تأمین عکسهای صریح و روشن برای سالنامه ، عکاسان باید: تکلیف تیراندازی آنها را بدانید. مهارت ها و محدودیت های تیراندازی خود را درک کنید. و به وضوح اهمیت گرفتن لحظات صریح برای سالنامه خود را درک کنند. صبر کردن تا لحظه مناسب داستان پردازی صبر دارد اما وقتی لحظه اتفاق می افتد و در فیلم ضبط می شود ، نتیجه آن را می دهد. با درک این واقعه و در مواردی که ممکن است اقدامی انجام شود ، یک عکاس شانس خود را برای گرفتن تصاویر موثر افزایش می دهد. با فهمیدن اینکه چه مهارت هایی را برای انجام کار عکسبرداری به ارمغان می آورد ، یک عکاس بهتر می تواند از نور ، لنزها و زاویه ها به نفع خود استفاده کند.

عکسهای گروهی
عکسهای گروهی و تیمی قطعاً در روزنامه نگاری سالنامه جایگاهی دارند. نشان دادن اینکه چه کسی در چه گروهی یا در چه تیمی شرکت کرده مطمئناً به تاریخ کمک می کند. اگرچه در اکثر سالنامه ها نسبتاً کوچک هستند ، اما هدف آنها نشان دادن چهره های کاملاً مشخص آن اعضای گروه است. عکسهای گروهی همراه با شناسایی گروهی آنها ، دید کلی در مورد شرکت کنندگان در یک باشگاه ، تیم یا سازمان را به خوانندگان ارائه می دهد. در واقع ، این پوشش گسترده تر می شود ، زیرا تقریباً غیرممکن است که همه افراد گروه های بزرگ را در ویژگی های مرتبط یا عکس های صریح پوشش دهیم. اگرچه یک چهره کوچک در یک عکس گروهی کوچک نمی تواند عدالت را برای هر شرکت کننده فعال در باشگاه رقم بزند ، اما مطمئناً یک نوع شناخت به هر یک از شرکت کنندگان کمک زیادی می کند.

هنگام تشکیل گروه ها و عکسبرداری از آنها ، دانشجویان عکاس باید: افراد را در یک ردیف نگه دارند. اطمینان حاصل کنید که همه چهره ها برای لنز دوربین قابل مشاهده هستند. همه ردیف ها افقی تر از عمودی شکل داشته باشند. و بررسی کنید که هنگام گرفتن عکس همه چشم ها باز باشد. نگه داشتن شرکت کنندگان در ردیف شناسایی آسان را فراهم می کند. اطمینان از اینکه همه چهره ها به وضوح قابل مشاهده هستند ، نیازی به عکاسی مجدد از عکس را از بین می برد. تنظیم ردیفهای افقی معمولاً باعث ایجاد طرحهای موثرتر برای گسترش می شود و گرفتن چهار یا پنج عکس در هر گروه به شما این امکان را می دهد که حداقل یکی از عکسهای قابل استفاده را در جایی که چشمها یا حداقل اکثریت آنها باز است ثبت کنید.

اگر عکاسان حرفه ای خارج از خانه برای گرفتن عکس های گروهی و تیمی برای سالنامه استخدام شده اند ، حتماً: در تیراندازی شرکت کنید تا برنامه ریزی کنید که چگونه می خواهید گروه تشکیل شود. در زمان ثبت عکس گروهی ، عکاس یا دستیار همه نام ها را بدست آورند. و به عکاس اجازه ندهید از وسایلی که چهره شرکت کنندگان را از بین می برد استفاده کند. از آنجا که باید ترکیب عکس گروهی را کنترل کنید ، باید راهنمایی صریح به عکاسان حرفه ای بدهید. این بی ادبی نیست. این سالنامه شما است و شما باید برخی از عکسهای مورد نظر خود را در کتاب کنترل کنید. با استفاده از وسایل جانبی ، مانند راکت تنیس ، تورهای والیبال یا بنرهای باشگاهی ، به راحتی ترکیب عکس را بهم ریخته و حواس را از چهره های مهم شرکت کننده پرت کنید.

منبع خرید سالنامه: https://www.rathgraphic.com/

پرتره ها
این عکسهای پرطرفدار همیشه مشهور ، که توسط بسیاری از روزنامه نگاران مکتب سالانه با محبت عکسهای لیوانی خوانده می شوند ، در اکثر کتابهای سال عناصر بصری مهمی باقی می مانند ، زیرا آنها افرادی را تشکیل می دهند که مجموعه دانشجویی جمعی مدرسه را تشکیل می دهند. آنها آنچه افراد در آن سال خاص به نظر می رسند را به تصویر می کشند. آنها به خوانندگان کمک می کنند چهره های خود را با نام هایی که یک دهه خاص را پس از دهه ها به عقب می اندازند ، قرار دهند.

پرتره ها برای اثرگذاری نیازی به بزرگ بودن ندارند گرچه بیشتر کارمندان هنوز ترجیح می دهند پرتره های ارشد خود را بزرگتر از عکس های زیر کلاس خود اجرا کنند. این قطعاً انتقال از زمان های قبلی است که سالنامه ها به جای کتاب های تاریخ برای یک سال در زندگی مدرسه ، "کتاب های ارشد" در نظر گرفته می شدند. برخی از کارمندان در حالی که هنوز بخش زیر کلاس را به صورت سیاه و سفید چاپ می کنند ، حتی پرتره های ارشد را چهار رنگ اجرا می کنند. در این زمینه ها هیچ ترجیح یا قانون خاصی نمی توان ارائه داد. کارکنان به سادگی باید تصمیم بگیرند که چگونه می خواهند این دو حوزه را مدیریت کنند.

با این حال ، وقتی صحبت از اندازه پرتره ها می شود ، دستورالعمل های کلی وجود دارد. پرتره های ارشد برای نشان دادن واضح چهره نیازی به بزرگتر از 8 10 10 پیکا نیستند. پرتره های زیر کلاس نباید بزرگتر از 5 7 7 عکس باشند. توجه داشته باشید که این ابعاد متناسب با بزرگنمایی اندازه استاندارد فعلی است که از آزمایشگاههای عکس دریافت می کنیم. از آنجا که مردم عادت دارند این اشکال را برای عکس ببینند ، منطقی است که کارمندان هنگام طراحی صفحه های پرتره از این ابعاد استفاده می کنند. توجه داشته باشید که پانل های مستطیل شکل هنوز مد هستند. از ایجاد اشکال عجیب و غریب ، به ویژه حروف یا مثلث ها ، با صفحه استفاده نکنید.

هر زمان ممکن است ، سعی کنید پس زمینه های مشابهی را در پرتره های خود داشته باشید. اگرچه بسیاری از مدارس دیگر مجاز نیستند دانش آموزان را مجبور کنند به یک عکاس پرتره خاص مراجعه کنند ، اما توصیه می شود پیشنهادات استودیوی محلی را درباره زمینه ها ارسال کنید تا در نتیجه پس زمینه های پرتره متنوعی نداشته باشید که هر گسترش به یک کلاژ تبدیل شود رنگها یا سایه هایی که دیگر هیچ کس متوجه چهره های فردی نمی شود.

عکس / نوع استودیو
به عکس هایی که تصویر می کنند به طور معمول عکس های استودیویی یا تصاویر عکس گفته می شود. آنها کاندید نیستند. آنها واقعاً عکسهای منظم یا صحنه دار هستند که به نشان دادن یک نکته ، ویژگی یا موقعیت کمک می کنند. کارمندان سعی نمی کنند آنها را به عنوان نامزد انتخاب کنند. آنها اغلب بیانیه های مد سال ، اتومبیل های "داغ" را که دانشجویان رانندگی می کنند یا مدل های مو یا گوشواره های تازه ایجاد شده را نشان می دهند. مجلات و روزنامه های حرفه ای به طور گسترده از آنها استفاده می کنند اما باید به کارمندان سالنامه در مورد استفاده بیش از حد آنها هشدار داده شود. آنها تمایل دارند که به جای رویداد یا موقعیت ، توجه را به سمت خود جلب کنند. آنها تمایل دارند بیش از حد صحنه دار ، ژست دار و غالباً لاغر به نظر برسند. استفاده از آنها را در مینی جادوها یا بخش ویژگی ها ، یا شاید در هر نوع منطقه مخصوص پوششی در نظر بگیرید. استفاده بیش از حد از این موارد در هر سالنامه به تخریب پوشش صریح آن سال کمک می کند.

پیشنهادات کلی
داشتن درک بهتر از اهداف همه عکسها در یک کتاب سال ، باعث ایجاد رویکرد عکاسی روزنامه نگارانه در استفاده از هر چهار نوع می شود. داشتن درک بهتر از عکاسی به طور کلی می تواند همه کارمندان را از اهمیت بصری عکس ها برای یک کتاب سال آگاه کند.

همچنان اجازه دهید نامزدها بر پوشش بصری مسلط شوند. ادامه استفاده از عکسهای پرتره و گروهی کوچک و م effectivelyثر. و ادامه استفاده از عکسهای استودیویی یا گویا را برای نشان دادن بصری مناطق مهم برای زندگی دانشجویی در مدرسه خود به صورت محدود ادامه دهید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 177
  • بازدید کلی : 9597
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه