loading...

سحام خبر

بازدید : 132
يکشنبه 27 مهر 1399 زمان : 12:40

طبق گفته فارستر ، شرکت ها طی چند سال بیش از 140 میلیارد دلار در بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری می کنند که به آن بازاریابی آنلاین نیز می گویند. دلیل آن این است که بازاریابی دیجیتال روشی قدرتمند و مقرون به صرفه برای تبلیغ تجارت شما به مخاطبان هدف خود ارائه می دهد. در این راهنمای بازاریابی آنلاین ، اکنون با اصول بازاریابی دیجیتال بیشتر بدانید!

تفاوت بازاریابی دیجیتال با بازاریابی سنتی چیست؟
تفاوت بازاریابی سنتی و بازاریابی دیجیتال ساده است.

بازاریابی سنتی از کانال های آفلاین استفاده می کند ، در حالی که بازاریابی دیجیتال از کانال های آنلاین استفاده می کند. به عنوان مثال ، یک کمپین بازاریابی سنتی ممکن است از بیلبوردها ، تبلیغات رادیویی و اخبار استفاده کند ، در حالی که یک کمپین بازاریابی دیجیتال ممکن است از رسانه های اجتماعی ، پست های وبلاگ و ایمیل برای تبلیغ یک تجارت و پیشنهادات آن استفاده کند.

چرا بازاریابی دیجیتال مهم است؟
امروزه برای شرکت ها بازاریابی دیجیتال مهم است زیرا:

چندین استراتژی بازاریابی آنلاین
راه حل های بازاریابی مقرون به صرفه
زمین بازی هم سطح
گزینه های پیشرفته هدف گذاری و شخصی سازی
ردیابی و اندازه گیری دقیق کمپین
بازخورد مداوم عملکرد کمپین
در زیر می توانید درباره مزایای بازاریابی دیجیتال بیشتر بدانید.

بازاریابی دیجیتال چندین استراتژی بازاریابی آنلاین را ارائه می دهد
با بازاریابی آنلاین ، شرکت شما می تواند طیف وسیعی از تاکتیک ها را انتخاب کند. نمونه هایی از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال عبارتند از:

سئو
PPC
بازاریابی محتوا
بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)
بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی
و بیشتر
شما گزینه هایی دارید ، که در هنگام استفاده از بازاریابی سنتی چنین نیست. با بازاریابی سنتی ، گزینه های کمتری دارید. شما فقط چند کانال در دسترس دارید ، مانند رادیو ، چاپ و تلویزیون ، و بسیاری از این کانال ها گران هستند ، که گزینه های شما را بیشتر محدود می کند.

انتخاب استفاده از بازاریابی اینترنتی به شرکت شما امکان دسترسی به طیف وسیعی از استراتژی ها را می دهد. شما می توانید مواردی را انتخاب کنید که با کسب و کار ، اهداف و بازار هدف شما مطابقت داشته باشند و این به شما کمک می کند تا تأثیر بازاریابی آنلاین را در نتیجه به حداکثر برسانید.

بازاریابی دیجیتال راه حل های مقرون به صرفه بازاریابی را ارائه می دهد
قیمت یکی دیگر از مزایای بازاریابی دیجیتال است.

در مقایسه با بازاریابی سنتی ، بازاریابی آنلاین بسیار مقرون به صرفه است. اگر تبلیغات آنلاین می کنید ، چه در شبکه های اجتماعی ، وب سایت ها یا موتورهای جستجو ، بودجه خود را تعیین می کنید و پیشنهاد فضای تبلیغ را می دهید. شما بر میزان هزینه ای که دارید کاملاً کنترل می کنید ، این مورد هنگام خرید بیلبورد نیست.

به علاوه ، شما می توانید استراتژی خود را در هر زمان متوقف کنید. به عنوان مثال اگر یک کمپین PPC راه اندازی کرده اید و مشاهده می کنید که عملکردی ندارد ، می توانید ادامه دهید و آن کمپین را مکث کنید. در مقایسه ، به محض خرید یک بیلبورد ، آن را در کل مدت زمان در اختیار دارید ، خواه کار کند یا نه.

بازاریابی دیجیتال زمینه های برابر را فراهم می کند
اگر یک تجارت کوچک تا متوسط هستید (SMB) ، بازاریابی دیجیتال همچنین به شرکت شما کمک می کند تا از مارک های بزرگتر جدا شود. به این دلیل که بازاریابی آنلاین راه حل های مقرون به صرفه ای مانند سئو ارائه می دهد که می تواند به کسب و کار شما در جذب مخاطبان کمک کند.

به عنوان مثال ، با SEO به عنوان یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ، تجارت شما می تواند محتوای شما را برای جستجوی دم طولانی یا جستجوهایی که دارای سه یا چند کلمه هستند ، مانند "خدمات نگهداری مسکونی hvac" یا "نحوه تمیز کردن ناودان های خانه" بهینه کند.

این روش می تواند به شرکت شما کمک کند مارک های بزرگ را دور زده و به بازار هدف شما برسد.

لازم نیست نگران چگونگی رقابت بودجه بازاریابی آنلاین خود با مارک های بزرگتر باشید. بازاریابی دیجیتال چندین استراتژی مقرون به صرفه از جمله سئو را ارائه می دهد که می توانید با استفاده از آنها محصولات یا خدمات خود را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهید.

بازاریابی دیجیتال گزینه های پیشرفته هدف گذاری و شخصی سازی را ارائه می دهد
بازاریابی در وب را به عنوان بخشی از استراتژی تجارت خود ، همچنین به شما امکان دسترسی به طیف وسیعی از گزینه های پیشرفته هدف گیری و شخصی سازی را می دهد. بازاریابی سنتی ، که گسترده تر است ، نمی تواند با آنچه بازاریابی دیجیتال می تواند در زمان هدف قرار دادن شما رقابت کند ، رقابت کند.

به عنوان مثال ، با بازاریابی آنلاین ، می توانید از گزینه های هدف گیری مانند:

سن
محل
منافع
وضعیت تاهل
سرگرمی ها
دستگاه
و بیشتر
این گزینه های هدف یابی می تواند به شما کمک کند سایر مزایای بازاریابی دیجیتال مانند مقرون به صرفه بودن آن را تقویت کنید. به عنوان مثال اگر یک کمپین PPC راه اندازی کنید ، می توانید از گزینه های هدف قرار دادن مانند مکان و دستگاه برای تمرکز تبلیغات خود بر روی کاربرانی که به احتمال زیاد تبدیل می شوند استفاده کنید ، مانند بازدید از فروشگاه آجر و ملات.

بازاریابی آنلاین امکان شخصی سازی محتوا با اطلاعاتی مانند موارد زیر را نیز فراهم می کند:

نام
منافع
رفتار خرید
ایجاد یک تجربه شخصی برای کاربران ، چه از طریق کمپین بازاریابی از طریق ایمیل یا وب سایت ، می تواند منجر به نتایج بهتر بازاریابی شود. به عنوان مثال ایمیلی که محصولات مبتنی بر رفتار قبلی مشترک را توصیه می کند ، می تواند منجر به فروش دیگری و حتی توصیه دهان به دهان شود.

گرافیک گزینه های هدف گذاری بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال پیگیری و اندازه گیری دقیق کمپین را ارائه می دهد
بازاریابی آنلاین یک مشکل بازاریابی سنتی - ردیابی - را حل می کند.

با بازاریابی سنتی ، پیگیری اینکه کسی از طریق بیلبورد ، تبلیغ رادیویی یا ویژگی روزنامه کار شما را پیدا کرده باشد دشوار است. وقتی نمی توانید تلاش های بازاریابی خود را پیگیری کنید ، نمی توانید عملکرد آنها را بسنجید ، که اثبات ارزش بازاریابی را به چالش می کشد.

ردیابی عملکرد و نتایج بازاریابی دیجیتال آسان است.

ابزارهایی مانند Google Analytics ، Google Search Console و Google Ads نظارت بر استراتژی شما را آسان می کنند. به عنوان مثال با Google Analytics می توانید ترافیک وب سایت ، رفتار کاربر و تبدیل وب سایت را ردیابی کنید. در مقایسه ، Google Ads نمای 360 درجه ای از تبلیغات PPC شما را ارائه می دهد.

حتی بهتر ، شما می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند Google Data Studio تمام داده های بازاریابی دیجیتال خود را در گزارش های خوانا و به اشتراک گذاری آسان جمع آوری کنید. ابزارهایی از این دست به شما کمک می کنند تا عملکرد بازاریابی آنلاین را به نمایش بگذارید و همچنین به تجزیه و تحلیل بپردازید.

بازاریابی دیجیتال بازخورد مداوم عملکرد کمپین را ارائه می دهد
بازاریابی دیجیتال به عنوان بخشی از استراتژی کسب و کار شما همچنین به شما امکان دسترسی به رویکرد بازاریابی را می دهد که بازخورد مداوم از عملکرد کمپین شما را اعم از استراتژی SEO یا تبلیغات PPC ارائه می دهد.

به عنوان مثال ، اگر یک کمپین PPC راه اندازی کنید و هدف گذاری خود را به روز کنید تا دستگاه های تلفن همراه را حذف کنید ، ممکن است کاهش ناگهانی تبدیل را مشاهده کنید. این پاسخ فوری به شما کمک می کند سریع واکنش نشان دهید. می توانید به روزرسانی هدف گذاری خود را واگرد کنید و کمپین خود را به عملکرد مطلوب برسانید.

حتی استراتژی های بلند مدت ، مانند SEO ، بازخورد مداوم دارند.

به عنوان مثال ، می توانید با تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت و نرخ تبدیل وب سایت ، متوجه شوید که آیا استراتژی هدف گیری کلمات کلیدی شما به خوبی کار می کند. این تجزیه و تحلیل می تواند به شما کمک کند سایر زمینه ها را نیز برای بهبود ، مانند طراحی سایت و قابلیت استفاده و همچنین کیفیت محتوا ، کشف کنید.

با تمام مزایای آن ، بازاریابی دیجیتال سرمایه بزرگی برای شرکت ها از جمله شما محسوب می شود.

بازاریابی دیجیتال چگونه کار می کند؟
شما تعریف بازاریابی دیجیتال را می دانید ، اما بازاریابی دیجیتال چگونه کار می کند؟

بازاریابی آنلاین با ایجاد یک استراتژی هماهنگ و کانال همه جانبه که از سفر خرید منحصر به فرد مخاطب هدف شما پشتیبانی می کند ، کار می کند. این بدان معناست که تجارت شما از چندین کانال مانند اجتماعی ، ایمیل و جستجو برای پشتیبانی از یک استراتژی اساسی مانند تولید آگاهی از برند ، هدایت یا فروش استفاده می کند.

گرافیک چرخه بازاریابی دیجیتال

برای دیدگاه ، به این مثال بازاریابی دیجیتال فکر کنید:

هدف: سود کسب کنید
کانال ها: جستجو ، ایمیل
استراتژی:
یک پست وبلاگ بنویسید که نیاز به وسط قیف (MOFU) را هدف قرار دهد.
پست وبلاگ را برای موتورهای جستجو و کاربران بهینه کنید.
منبعی قابل بارگیری را در اختیار داشته باشید که کاربران را ملزم می کند آدرس ایمیل خود را به اشتراک بگذارند.
یک کمپین قطره ای برای آن مشترکان ایمیل ایجاد کنید تا آنها را به سمت تبدیل سوق دهد.
گرافیک هدف گذاری بازاریابی دیجیتال
این یک مثال اساسی است ، اما سناریوی فوق نشان می دهد که چگونه شرکت ها می توانند از بازاریابی دیجیتال برای دستیابی به اهداف جهانی مانند جذب سرنخ استفاده کنند. در حالی که می توانید از کانال های بازاریابی آنلاین به خودی خود استفاده کنید ، اما در صورت استفاده با هم بهترین عملکرد را دارند که یکی از بزرگترین چالش های بازاریابان دیجیتال است.

10 روش استفاده از بازاریابی دیجیتال به عنوان یک تجارت
اگر در مورد نحوه استفاده شرکت شما از بازاریابی دیجیتال کنجکاو هستید ، این نمونه ها را بررسی کنید:

آگاهی از برند را با یک کمپین تبلیغاتی رسانه های اجتماعی در فیس بوک ایجاد کنید
با یک استراتژی بازاریابی محتوا ، بازدید وب سایت واجد شرایط را افزایش دهید
با یک کمپین تبلیغاتی PPC خرید و هدایت ایجاد کنید
با آزمون های CRO نرخ تبدیل وب سایت را بهبود ببخشید
با یک استراتژی سئو ، بازدید از وب سایت واجد شرایط ، قابلیت مشاهده نتیجه جستجو و فروش را افزایش دهید
مکان های رقیب و پیشتازهای واجد شرایط را با تبلیغات جغرافیایی استفاده کنید
با یک برنامه بازاریابی اختصاصی مبتنی بر حساب ، منجر با ارزش را تبدیل کنید
وفاداری مشتری و خریدهای مکرر را با یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل تشویق کنید
با بهبود سرعت صفحه سایت خود ، زمان حضور در صفحه و نرخ تبدیل را افزایش دهید
با استراتژی های بازاریابی در آمازون ، بازار Walmart و Target + ، دسترسی خود را گسترش دهید
اینها فقط 10 ایده بازاریابی دیجیتال است.

چه در بازار تجارت به تجارت (B2B) یا تجارت به مصرف کننده (B2C) باشید ، می توانید از طریق کانال های آنلاین راه های خلاقانه ای برای دسترسی به مخاطبان خود پیدا کنید. سفارشی سازی و کاربردی بودن تکنیک های بازاریابی آنلاین ، آنها را برای هر نوع شرکتی مفید می کند.

بازاریاب دیجیتال چه کاری انجام می دهد؟
یک بازاریاب دیجیتال استراتژی و کمپین های بازاریابی آنلاین یک سازمان را توسعه ، پیاده سازی ، مدیریت و اندازه گیری می کند. بسیاری از بازاریابان آنلاین در انواع مختلف بازاریابی دیجیتال مانند رسانه های اجتماعی ، سئو ، بازاریابی محتوا و PPC تخصص دارند.

به طور کلی ، بازاریابان دیجیتال با دستیابی به اهداف کوچکتر از جمله بهبود بازدید سایت وب سایت ، پیگیری شبکه های اجتماعی و نرخ تبدیل ، اهداف کلی شرکت خود را مانند افزایش درآمد محقق می کنند.

تقریباً در همه موارد ، بازاریابان آنلاین عملکرد استراتژی بازاریابی دیجیتال کسب و کار خود را با معیارهایی که شاخص های اصلی عملکرد (KPI) نیز نامیده می شوند ، به صورت ماهانه ، فصلی و سالانه اندازه گیری می کنند.

گرافیک تعریف بازاریابی دیجیتال

هزینه بازاریابی دیجیتال چقدر است؟
بودجه بازاریابی دیجیتال متفاوت است. با این وجود متوسط مشاغل کوچک تا متوسط (SMB) 2500 تا 12000 دلار در ماه برای بازاریابی اینترنتی هزینه می کند. به طور کلی ، شرکت ها 6.5 تا 10 درصد از درآمد خود را به بازاریابی آنلاین اختصاص می دهند.

به عنوان مثال اگر کسب و کار شما 1 میلیون دلار درآمد داشته باشد ، در آن سال 65 تا 100 هزار دلار برای بازاریابی دیجیتال اختصاص می دهید. البته هر شرکتی متفاوت است ، بنابراین ممکن است کم و بیش در بازاریابی آنلاین سرمایه گذاری کنید.

چه چیزی هزینه های بازاریابی دیجیتال را تعیین می کند؟
چند عامل در هزینه شما برای بازاریابی دیجیتال تأثیرگذار است ، از جمله:

پیچیدگی استراتژی بازاریابی آنلاین شما
برنامه های بازاریابی وب می توانند به سرعت پیچیده شوند ، به خصوص اگر شرکت شما از چندین کانال و تیم برای بازاریابی تجارت شما استفاده کند. به همین دلیل پروژه های پیچیده نیاز به سرمایه گذاری قابل توجه تری دارند زیرا برای موفقیت به منابع و اعضای تیم بیشتری نیاز دارند.

ابزار بازاریابی دیجیتال شما
بازاریابی آنلاین کسب و کار شما یک مجموعه ابزار را می طلبد که به طور کلی شامل ابزارهایی برای:

پیگیری رتبه بندی در نتایج جستجوی ارگانیک
تحقیق در مورد استراتژی های رقبا
در حال توسعه تقویم های محتوا
پیگیری پیشرفت محتوا از نوشتن به ویرایش تا انتشار
برنامه ریزی ، انتشار و نظارت بر پست های شبکه های اجتماعی
ایجاد تبلیغات برای شبکه های اجتماعی و کمپین های جستجو
ایجاد ، ارسال و نظارت بر مبارزات ایمیل
نمودار هزینه بازاریابی دیجیتال
در حالی که شرکت شما می تواند به برخی از ابزارهای رایگان مانند Buffer برای تعیین زمان ارسال پست در شبکه های اجتماعی دسترسی پیدا کند ، شما اغلب باید برای تحقیق در مورد رقبا و نظارت بر رتبه بندی جستجوی ارگانیک ، بخشی از بودجه بازاریابی دیجیتال خود را برای ابزارهای پولی مانند Ahrefs اختصاص دهید.

بسته به شغل خود ، ممکن است در برخی از خدمات شخص ثالث سرمایه گذاری کنید ، مانند:

طراحی مستقل
خدمات حرفه ای بازاریابی دیجیتال
مشاوره یکبار مصرف
این خدمات اغلب به تیم داخلی شما در مدیریت استراتژی بازاریابی آنلاین شما کمک می کنند.

به عنوان مثال ، یک طراح مستقل می تواند گرافیک با کیفیت بالا را برای پست های وبلاگ ، پست های رسانه های اجتماعی و تبلیغات شرکت شما ارائه دهد ، که باعث می شود خودتان در ایجاد این تصاویر صرفه جویی کنید در مقایسه ، یک آژانس بازاریابی دیجیتال می تواند با هدایت و مدیریت آن برای شما ، کل استراتژی شما را ساده کند.

انتخاب استخدام کمک یا کار در خانه به شرکت شما و قابلیت های آن بستگی دارد.

در حالی که شرکت های بزرگ و سطح سازمانی اغلب می توانند مبارزات دیجیتال بازاریابی خود را در داخل اداره کنند ، بسیاری از SMB ها با گلوگاه هایی روبرو می شوند. نداشتن اعضای تیم ، وقت و یا حتی تجربه کافی در یک منطقه می تواند تلاش بازاریابی دیجیتال شما را متوقف کند ، جایی که یک ارائه دهنده شخص ثالث می تواند به شما کمک کند.

تهاجمی بودن استراتژی بازاریابی آنلاین شما
مانند استراتژی های پیچیده ، استراتژی های بازاریابی آنلاین تهاجمی نیز به سرمایه گذاری قابل توجه تری نیاز دارند. برای مثال ، تجارت شما ممکن است نزدیک به 10٪ از کل درآمد شما در مقابل 6.5٪ سرمایه گذاری کند تا برنامه شما بیشتر رقابتی شود.

این که آیا شرکت شما به استراتژی تهاجمی نیاز دارد ، به اهداف و همچنین صنعت شما بستگی دارد. اگر در بازار سختی فعالیت می کنید که همه از بازاریابی آنلاین استفاده می کنند ، احتمالاً به یک طرح تهاجمی برای تبلیغ برند خود نیاز خواهید داشت.

https://www.webfx.com/internet-marketing/what-is-digital-marketing.html

طبق گفته فارستر ، شرکت ها طی چند سال بیش از 140 میلیارد دلار در بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری می کنند که به آن بازاریابی آنلاین نیز می گویند. دلیل آن این است که بازاریابی دیجیتال روشی قدرتمند و مقرون به صرفه برای تبلیغ تجارت شما به مخاطبان هدف خود ارائه می دهد. در این راهنمای بازاریابی آنلاین ، اکنون با اصول بازاریابی دیجیتال بیشتر بدانید!

تفاوت بازاریابی دیجیتال با بازاریابی سنتی چیست؟
تفاوت بازاریابی سنتی و بازاریابی دیجیتال ساده است.

بازاریابی سنتی از کانال های آفلاین استفاده می کند ، در حالی که بازاریابی دیجیتال از کانال های آنلاین استفاده می کند. به عنوان مثال ، یک کمپین بازاریابی سنتی ممکن است از بیلبوردها ، تبلیغات رادیویی و اخبار استفاده کند ، در حالی که یک کمپین بازاریابی دیجیتال ممکن است از رسانه های اجتماعی ، پست های وبلاگ و ایمیل برای تبلیغ یک تجارت و پیشنهادات آن استفاده کند.

چرا بازاریابی دیجیتال مهم است؟
امروزه برای شرکت ها بازاریابی دیجیتال مهم است زیرا:

چندین استراتژی بازاریابی آنلاین
راه حل های بازاریابی مقرون به صرفه
زمین بازی هم سطح
گزینه های پیشرفته هدف گذاری و شخصی سازی
ردیابی و اندازه گیری دقیق کمپین
بازخورد مداوم عملکرد کمپین
در زیر می توانید درباره مزایای بازاریابی دیجیتال بیشتر بدانید.

بازاریابی دیجیتال چندین استراتژی بازاریابی آنلاین را ارائه می دهد
با بازاریابی آنلاین ، شرکت شما می تواند طیف وسیعی از تاکتیک ها را انتخاب کند. نمونه هایی از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال عبارتند از:

سئو
PPC
بازاریابی محتوا
بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)
بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی
و بیشتر
شما گزینه هایی دارید ، که در هنگام استفاده از بازاریابی سنتی چنین نیست. با بازاریابی سنتی ، گزینه های کمتری دارید. شما فقط چند کانال در دسترس دارید ، مانند رادیو ، چاپ و تلویزیون ، و بسیاری از این کانال ها گران هستند ، که گزینه های شما را بیشتر محدود می کند.

انتخاب استفاده از بازاریابی اینترنتی به شرکت شما امکان دسترسی به طیف وسیعی از استراتژی ها را می دهد. شما می توانید مواردی را انتخاب کنید که با کسب و کار ، اهداف و بازار هدف شما مطابقت داشته باشند و این به شما کمک می کند تا تأثیر بازاریابی آنلاین را در نتیجه به حداکثر برسانید.

بازاریابی دیجیتال راه حل های مقرون به صرفه بازاریابی را ارائه می دهد
قیمت یکی دیگر از مزایای بازاریابی دیجیتال است.

در مقایسه با بازاریابی سنتی ، بازاریابی آنلاین بسیار مقرون به صرفه است. اگر تبلیغات آنلاین می کنید ، چه در شبکه های اجتماعی ، وب سایت ها یا موتورهای جستجو ، بودجه خود را تعیین می کنید و پیشنهاد فضای تبلیغ را می دهید. شما بر میزان هزینه ای که دارید کاملاً کنترل می کنید ، این مورد هنگام خرید بیلبورد نیست.

به علاوه ، شما می توانید استراتژی خود را در هر زمان متوقف کنید. به عنوان مثال اگر یک کمپین PPC راه اندازی کرده اید و مشاهده می کنید که عملکردی ندارد ، می توانید ادامه دهید و آن کمپین را مکث کنید. در مقایسه ، به محض خرید یک بیلبورد ، آن را در کل مدت زمان در اختیار دارید ، خواه کار کند یا نه.

بازاریابی دیجیتال زمینه های برابر را فراهم می کند
اگر یک تجارت کوچک تا متوسط هستید (SMB) ، بازاریابی دیجیتال همچنین به شرکت شما کمک می کند تا از مارک های بزرگتر جدا شود. به این دلیل که بازاریابی آنلاین راه حل های مقرون به صرفه ای مانند سئو ارائه می دهد که می تواند به کسب و کار شما در جذب مخاطبان کمک کند.

به عنوان مثال ، با SEO به عنوان یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ، تجارت شما می تواند محتوای شما را برای جستجوی دم طولانی یا جستجوهایی که دارای سه یا چند کلمه هستند ، مانند "خدمات نگهداری مسکونی hvac" یا "نحوه تمیز کردن ناودان های خانه" بهینه کند.

این روش می تواند به شرکت شما کمک کند مارک های بزرگ را دور زده و به بازار هدف شما برسد.

لازم نیست نگران چگونگی رقابت بودجه بازاریابی آنلاین خود با مارک های بزرگتر باشید. بازاریابی دیجیتال چندین استراتژی مقرون به صرفه از جمله سئو را ارائه می دهد که می توانید با استفاده از آنها محصولات یا خدمات خود را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهید.

بازاریابی دیجیتال گزینه های پیشرفته هدف گذاری و شخصی سازی را ارائه می دهد
بازاریابی در وب را به عنوان بخشی از استراتژی تجارت خود ، همچنین به شما امکان دسترسی به طیف وسیعی از گزینه های پیشرفته هدف گیری و شخصی سازی را می دهد. بازاریابی سنتی ، که گسترده تر است ، نمی تواند با آنچه بازاریابی دیجیتال می تواند در زمان هدف قرار دادن شما رقابت کند ، رقابت کند.

به عنوان مثال ، با بازاریابی آنلاین ، می توانید از گزینه های هدف گیری مانند:

سن
محل
منافع
وضعیت تاهل
سرگرمی ها
دستگاه
و بیشتر
این گزینه های هدف یابی می تواند به شما کمک کند سایر مزایای بازاریابی دیجیتال مانند مقرون به صرفه بودن آن را تقویت کنید. به عنوان مثال اگر یک کمپین PPC راه اندازی کنید ، می توانید از گزینه های هدف قرار دادن مانند مکان و دستگاه برای تمرکز تبلیغات خود بر روی کاربرانی که به احتمال زیاد تبدیل می شوند استفاده کنید ، مانند بازدید از فروشگاه آجر و ملات.

بازاریابی آنلاین امکان شخصی سازی محتوا با اطلاعاتی مانند موارد زیر را نیز فراهم می کند:

نام
منافع
رفتار خرید
ایجاد یک تجربه شخصی برای کاربران ، چه از طریق کمپین بازاریابی از طریق ایمیل یا وب سایت ، می تواند منجر به نتایج بهتر بازاریابی شود. به عنوان مثال ایمیلی که محصولات مبتنی بر رفتار قبلی مشترک را توصیه می کند ، می تواند منجر به فروش دیگری و حتی توصیه دهان به دهان شود.

گرافیک گزینه های هدف گذاری بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال پیگیری و اندازه گیری دقیق کمپین را ارائه می دهد
بازاریابی آنلاین یک مشکل بازاریابی سنتی - ردیابی - را حل می کند.

با بازاریابی سنتی ، پیگیری اینکه کسی از طریق بیلبورد ، تبلیغ رادیویی یا ویژگی روزنامه کار شما را پیدا کرده باشد دشوار است. وقتی نمی توانید تلاش های بازاریابی خود را پیگیری کنید ، نمی توانید عملکرد آنها را بسنجید ، که اثبات ارزش بازاریابی را به چالش می کشد.

ردیابی عملکرد و نتایج بازاریابی دیجیتال آسان است.

ابزارهایی مانند Google Analytics ، Google Search Console و Google Ads نظارت بر استراتژی شما را آسان می کنند. به عنوان مثال با Google Analytics می توانید ترافیک وب سایت ، رفتار کاربر و تبدیل وب سایت را ردیابی کنید. در مقایسه ، Google Ads نمای 360 درجه ای از تبلیغات PPC شما را ارائه می دهد.

حتی بهتر ، شما می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند Google Data Studio تمام داده های بازاریابی دیجیتال خود را در گزارش های خوانا و به اشتراک گذاری آسان جمع آوری کنید. ابزارهایی از این دست به شما کمک می کنند تا عملکرد بازاریابی آنلاین را به نمایش بگذارید و همچنین به تجزیه و تحلیل بپردازید.

بازاریابی دیجیتال بازخورد مداوم عملکرد کمپین را ارائه می دهد
بازاریابی دیجیتال به عنوان بخشی از استراتژی کسب و کار شما همچنین به شما امکان دسترسی به رویکرد بازاریابی را می دهد که بازخورد مداوم از عملکرد کمپین شما را اعم از استراتژی SEO یا تبلیغات PPC ارائه می دهد.

به عنوان مثال ، اگر یک کمپین PPC راه اندازی کنید و هدف گذاری خود را به روز کنید تا دستگاه های تلفن همراه را حذف کنید ، ممکن است کاهش ناگهانی تبدیل را مشاهده کنید. این پاسخ فوری به شما کمک می کند سریع واکنش نشان دهید. می توانید به روزرسانی هدف گذاری خود را واگرد کنید و کمپین خود را به عملکرد مطلوب برسانید.

حتی استراتژی های بلند مدت ، مانند SEO ، بازخورد مداوم دارند.

به عنوان مثال ، می توانید با تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت و نرخ تبدیل وب سایت ، متوجه شوید که آیا استراتژی هدف گیری کلمات کلیدی شما به خوبی کار می کند. این تجزیه و تحلیل می تواند به شما کمک کند سایر زمینه ها را نیز برای بهبود ، مانند طراحی سایت و قابلیت استفاده و همچنین کیفیت محتوا ، کشف کنید.

با تمام مزایای آن ، بازاریابی دیجیتال سرمایه بزرگی برای شرکت ها از جمله شما محسوب می شود.

بازاریابی دیجیتال چگونه کار می کند؟
شما تعریف بازاریابی دیجیتال را می دانید ، اما بازاریابی دیجیتال چگونه کار می کند؟

بازاریابی آنلاین با ایجاد یک استراتژی هماهنگ و کانال همه جانبه که از سفر خرید منحصر به فرد مخاطب هدف شما پشتیبانی می کند ، کار می کند. این بدان معناست که تجارت شما از چندین کانال مانند اجتماعی ، ایمیل و جستجو برای پشتیبانی از یک استراتژی اساسی مانند تولید آگاهی از برند ، هدایت یا فروش استفاده می کند.

گرافیک چرخه بازاریابی دیجیتال

برای دیدگاه ، به این مثال بازاریابی دیجیتال فکر کنید:

هدف: سود کسب کنید
کانال ها: جستجو ، ایمیل
استراتژی:
یک پست وبلاگ بنویسید که نیاز به وسط قیف (MOFU) را هدف قرار دهد.
پست وبلاگ را برای موتورهای جستجو و کاربران بهینه کنید.
منبعی قابل بارگیری را در اختیار داشته باشید که کاربران را ملزم می کند آدرس ایمیل خود را به اشتراک بگذارند.
یک کمپین قطره ای برای آن مشترکان ایمیل ایجاد کنید تا آنها را به سمت تبدیل سوق دهد.
گرافیک هدف گذاری بازاریابی دیجیتال
این یک مثال اساسی است ، اما سناریوی فوق نشان می دهد که چگونه شرکت ها می توانند از بازاریابی دیجیتال برای دستیابی به اهداف جهانی مانند جذب سرنخ استفاده کنند. در حالی که می توانید از کانال های بازاریابی آنلاین به خودی خود استفاده کنید ، اما در صورت استفاده با هم بهترین عملکرد را دارند که یکی از بزرگترین چالش های بازاریابان دیجیتال است.

10 روش استفاده از بازاریابی دیجیتال به عنوان یک تجارت
اگر در مورد نحوه استفاده شرکت شما از بازاریابی دیجیتال کنجکاو هستید ، این نمونه ها را بررسی کنید:

آگاهی از برند را با یک کمپین تبلیغاتی رسانه های اجتماعی در فیس بوک ایجاد کنید
با یک استراتژی بازاریابی محتوا ، بازدید وب سایت واجد شرایط را افزایش دهید
با یک کمپین تبلیغاتی PPC خرید و هدایت ایجاد کنید
با آزمون های CRO نرخ تبدیل وب سایت را بهبود ببخشید
با یک استراتژی سئو ، بازدید از وب سایت واجد شرایط ، قابلیت مشاهده نتیجه جستجو و فروش را افزایش دهید
مکان های رقیب و پیشتازهای واجد شرایط را با تبلیغات جغرافیایی استفاده کنید
با یک برنامه بازاریابی اختصاصی مبتنی بر حساب ، منجر با ارزش را تبدیل کنید
وفاداری مشتری و خریدهای مکرر را با یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل تشویق کنید
با بهبود سرعت صفحه سایت خود ، زمان حضور در صفحه و نرخ تبدیل را افزایش دهید
با استراتژی های بازاریابی در آمازون ، بازار Walmart و Target + ، دسترسی خود را گسترش دهید
اینها فقط 10 ایده بازاریابی دیجیتال است.

چه در بازار تجارت به تجارت (B2B) یا تجارت به مصرف کننده (B2C) باشید ، می توانید از طریق کانال های آنلاین راه های خلاقانه ای برای دسترسی به مخاطبان خود پیدا کنید. سفارشی سازی و کاربردی بودن تکنیک های بازاریابی آنلاین ، آنها را برای هر نوع شرکتی مفید می کند.

بازاریاب دیجیتال چه کاری انجام می دهد؟
یک بازاریاب دیجیتال استراتژی و کمپین های بازاریابی آنلاین یک سازمان را توسعه ، پیاده سازی ، مدیریت و اندازه گیری می کند. بسیاری از بازاریابان آنلاین در انواع مختلف بازاریابی دیجیتال مانند رسانه های اجتماعی ، سئو ، بازاریابی محتوا و PPC تخصص دارند.

به طور کلی ، بازاریابان دیجیتال با دستیابی به اهداف کوچکتر از جمله بهبود بازدید سایت وب سایت ، پیگیری شبکه های اجتماعی و نرخ تبدیل ، اهداف کلی شرکت خود را مانند افزایش درآمد محقق می کنند.

تقریباً در همه موارد ، بازاریابان آنلاین عملکرد استراتژی بازاریابی دیجیتال کسب و کار خود را با معیارهایی که شاخص های اصلی عملکرد (KPI) نیز نامیده می شوند ، به صورت ماهانه ، فصلی و سالانه اندازه گیری می کنند.

گرافیک تعریف بازاریابی دیجیتال

هزینه بازاریابی دیجیتال چقدر است؟
بودجه بازاریابی دیجیتال متفاوت است. با این وجود متوسط مشاغل کوچک تا متوسط (SMB) 2500 تا 12000 دلار در ماه برای بازاریابی اینترنتی هزینه می کند. به طور کلی ، شرکت ها 6.5 تا 10 درصد از درآمد خود را به بازاریابی آنلاین اختصاص می دهند.

به عنوان مثال اگر کسب و کار شما 1 میلیون دلار درآمد داشته باشد ، در آن سال 65 تا 100 هزار دلار برای بازاریابی دیجیتال اختصاص می دهید. البته هر شرکتی متفاوت است ، بنابراین ممکن است کم و بیش در بازاریابی آنلاین سرمایه گذاری کنید.

چه چیزی هزینه های بازاریابی دیجیتال را تعیین می کند؟
چند عامل در هزینه شما برای بازاریابی دیجیتال تأثیرگذار است ، از جمله:

پیچیدگی استراتژی بازاریابی آنلاین شما
برنامه های بازاریابی وب می توانند به سرعت پیچیده شوند ، به خصوص اگر شرکت شما از چندین کانال و تیم برای بازاریابی تجارت شما استفاده کند. به همین دلیل پروژه های پیچیده نیاز به سرمایه گذاری قابل توجه تری دارند زیرا برای موفقیت به منابع و اعضای تیم بیشتری نیاز دارند.

ابزار بازاریابی دیجیتال شما
بازاریابی آنلاین کسب و کار شما یک مجموعه ابزار را می طلبد که به طور کلی شامل ابزارهایی برای:

پیگیری رتبه بندی در نتایج جستجوی ارگانیک
تحقیق در مورد استراتژی های رقبا
در حال توسعه تقویم های محتوا
پیگیری پیشرفت محتوا از نوشتن به ویرایش تا انتشار
برنامه ریزی ، انتشار و نظارت بر پست های شبکه های اجتماعی
ایجاد تبلیغات برای شبکه های اجتماعی و کمپین های جستجو
ایجاد ، ارسال و نظارت بر مبارزات ایمیل
نمودار هزینه بازاریابی دیجیتال
در حالی که شرکت شما می تواند به برخی از ابزارهای رایگان مانند Buffer برای تعیین زمان ارسال پست در شبکه های اجتماعی دسترسی پیدا کند ، شما اغلب باید برای تحقیق در مورد رقبا و نظارت بر رتبه بندی جستجوی ارگانیک ، بخشی از بودجه بازاریابی دیجیتال خود را برای ابزارهای پولی مانند Ahrefs اختصاص دهید.

بسته به شغل خود ، ممکن است در برخی از خدمات شخص ثالث سرمایه گذاری کنید ، مانند:

طراحی مستقل
خدمات حرفه ای بازاریابی دیجیتال
مشاوره یکبار مصرف
این خدمات اغلب به تیم داخلی شما در مدیریت استراتژی بازاریابی آنلاین شما کمک می کنند.

به عنوان مثال ، یک طراح مستقل می تواند گرافیک با کیفیت بالا را برای پست های وبلاگ ، پست های رسانه های اجتماعی و تبلیغات شرکت شما ارائه دهد ، که باعث می شود خودتان در ایجاد این تصاویر صرفه جویی کنید در مقایسه ، یک آژانس بازاریابی دیجیتال می تواند با هدایت و مدیریت آن برای شما ، کل استراتژی شما را ساده کند.

انتخاب استخدام کمک یا کار در خانه به شرکت شما و قابلیت های آن بستگی دارد.

در حالی که شرکت های بزرگ و سطح سازمانی اغلب می توانند مبارزات دیجیتال بازاریابی خود را در داخل اداره کنند ، بسیاری از SMB ها با گلوگاه هایی روبرو می شوند. نداشتن اعضای تیم ، وقت و یا حتی تجربه کافی در یک منطقه می تواند تلاش بازاریابی دیجیتال شما را متوقف کند ، جایی که یک ارائه دهنده شخص ثالث می تواند به شما کمک کند.

تهاجمی بودن استراتژی بازاریابی آنلاین شما
مانند استراتژی های پیچیده ، استراتژی های بازاریابی آنلاین تهاجمی نیز به سرمایه گذاری قابل توجه تری نیاز دارند. برای مثال ، تجارت شما ممکن است نزدیک به 10٪ از کل درآمد شما در مقابل 6.5٪ سرمایه گذاری کند تا برنامه شما بیشتر رقابتی شود.

این که آیا شرکت شما به استراتژی تهاجمی نیاز دارد ، به اهداف و همچنین صنعت شما بستگی دارد. اگر در بازار سختی فعالیت می کنید که همه از بازاریابی آنلاین استفاده می کنند ، احتمالاً به یک طرح تهاجمی برای تبلیغ برند خود نیاز خواهید داشت.

https://www.webfx.com/internet-marketing/what-is-digital-marketing.html

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 135
  • بازدید کلی : 9555
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه